dijous, 27 d’abril del 2017

Ioga a 5è

Una classe de IOGA per als alumnes de 5è. Una molt bona experiència !!! Mireu, mireu....




dimecres, 15 de març del 2017

Sortida al Monestir de Poblet

L’alumnat de cicle Superior ha realitzat una visita al Monestir de Poblet. Aquest monestir és d’estil romànic i gòtic. Hem pogut observar les diferents sales: cuina, refetor, calefactor o infermeria, biblioteca, dormitori, sala capitular,…. El Claustre és com un pati interior on hi ha una Font.


dilluns, 13 de març del 2017

dijous, 23 de febrer del 2017

Sisè va al Mercat de les Flors a veure Dansa

El dimecres 22 de febrer al matí, l'alumnat de 6e va anar al Mercat de les Flors: la Casa  de la Dansa.

Van anar a veure l ' obra "VUELOS" de la Companyia ARCALADANZA , un espectacle de dansa contemporània. Aquesta obra s'inspira en Leonardo de Vinci qui va treballar per fer realitat la utopia.

Els alumnes varen quedar bocabadats i encantats amb la posada en escena, vestuari, els elements màgics que hi apareixien,el muntatge audiovisual, l'armonia entre diferents materials i els ballarins...
Fins i tot van tenir la possibilitat de fer preguntes als mateixos actors en un col.loqui que va concloure l' activitat.

Ho hem valorat molt positivament i així ens anem preparant per fer dansa contemporania al tercer trimestre (àrea d educació física) i anar montant les coreografies per la festa interna de comiat de 6è.


divendres, 9 de desembre del 2016

Experiment time!

Sixth graders had a science experiment. We wanted to find out how yeast carries out the process of nutrition. We used 3 empty bottles, some yeast, some warm water and some sugar. 

The process we followed was:

-      First, we labeled the bottles (one with yeast and water, one with yeast and sugar and one with yeast, water and sugar.

-      Then we filled in the three bottles.

-      Next, we put a balloon on top of each bottle.

After waiting some time…. What happened? Which balloon had inflated the most? Why? How does yeast carry out the function of nutrition?

First we thought of a hypothesis




Then we tested our hypothesis




After waiting some hours... These are our results




dilluns, 10 d’octubre del 2016

Cursa Inclusiva

Els nens i nenes de 5è han participat avui en la II Cursa d'Orientació Inclusiva .
Els Centres participants han estat: dos escoles  ordinàries del Districte de les Corts , dos del Districte de Sarrià-Sant Gervasi i Escoles d'Educació Especial del Districte de Sarrià-Sant Gervasi.
Ha estat organitzada per l'Ajuntament de Barcelona, districtes de les Corts i Sarrià-Sant Gervasi, i per l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat.

La nostra escola hi participa per segona vegada i estracta d'un projecte compartit entre escoles ordinàries i especials per afavorir la inclusió dels nens i nenes amb diferents tipus de discapacitat.

Es tracta  d'una experiència molt gratificant, tant pels participants, mestres i orgaanitzadors.

Aquesta segona edició coincideix amb el periode de Festa Major del districte.




dimarts, 7 de juny del 2016

Coreografies de 6è preparant el comiat d'aquest curs

Els nois i noies de 6è porten dies preparant unes coreografies amb la Gemma que ballaran davant tota l'escola el dia del comiat de final de curs.

Les han preparat amb molta ilusió i amb ganes de que les veieu. Són " HAPPY" ( Pharrell Williams ) i  "BRINDO POR TI" ( Macaco ), dos súper temes ben conegut per tots.

Aquí les teniu:


 HAPPY, 6è B


BRINDO POR TI

Clica sobre les imatges i veuràs els videos.

Màquines, forces, mescles i canvis d'estat a 5è

Aquest és el recull dels vídeos enregistrats per l’alumnat de 5è A i B a casa i a l’escola.

 Els temes tractats han estat: les màquines, les forces, les mescles i els canvis d’estat.