Aquí teniu les fotos de l’activitat d’atletisme que vam fer a les pistes universitàries
dijous, 14 d’octubre del 2010
Cicle Superior a les Pistes Universitàries
dijous, 3 de juny del 2010
FORUM DE RECERCA 2010
L’alumnat de 5è ha presentat al Forum de recerca de les Corts l’experiència “Observació d’un cor de xai”.
Per veure el vídeo de la presentació CLICA AQUÍ
dimecres, 26 de maig del 2010
L'alumnat de 5è visita St. Miquel del Fai
Els nens i nenes de 5è han anat d’excursió a Sant Miquel del Fai, s’ha pogut gaudir d’un gran paisatge amb cascades més grans o més petites, coves, diferents tipus de roques.
dimecres, 19 de maig del 2010
GRAVACIÓ I MUNTATGE D'UN CONTE AMB EL PROGRAMA AUDACITY REALITZAT PER L'ALUMNAT DE 6è
Aquí teniu una petita mostra del treball fet amb els nens i les nenes de 6è, es tracta d'un muntatge a partir de la gravació d'un conte afegint-hi efectes especials de so (soroll de flames i passes dels lladres): mostra-del-conte
dimarts, 18 de maig del 2010
HISTÒRIES DE BOLETS
Aquí teniu més històries de bolets, escolteu-les, són molt gracioses!
silvia, ricard, andrea, pol, joan, diego, cristian, bohdan, alexandra, alex,
dimecres, 28 d’abril del 2010
FEM UN CIRCUIT ELÈCTRIC
Aquestes fotos corresponen a la confecció de dos circuits elèctrics senzills. Al segon circuit s’ha col•locat un clip que ha fet la funció d’interruptor. S’ha pogut comprovar que perquè circuli l’electricitat el circuit ha d’estar tancat.
dimarts, 16 de març del 2010
Estudiem els ronyons
L'alumnat de 5è aquests dies hem fet l’observació d’un ronyó de xai. Aquí podreu veure un petit reportatge de fotografies d'unronyó sencer i obert, així com l’alumnat fent el treball corresponent.
dimecres, 24 de febrer del 2010
DESCRIPCIÓ DE BOLETS INVENTATS
Els nens i les nenes de 5è ens hem inventat històries de bolets, escolteu-les:
Heu vist mai aquests bolets? lifon
suncar rut melissa jin javier isabelita ihan iara eric edgar david-p daniel-r dani-m alexia alex-m alex-david alejandra alex-a albert-n albert-g
Heu vist mai aquests bolets? lifon
suncar rut melissa jin javier isabelita ihan iara eric edgar david-p daniel-r dani-m alexia alex-m alex-david alejandra alex-a albert-n albert-g
dijous, 11 de febrer del 2010
Observem un cor de xai
Aquestes fotografies corresponen a l'observació d'un cor de xai. S'hi pot veure el cor amb els pulmons i la tràquea, el cor amb canyetes per veure que l'aurícula i el ventricle del mateix costat estan connectats. Així com, per últim, els ventricles oberts per comprovar que entre ells no hi ha connexió.
dilluns, 8 de febrer del 2010
La Terra: passat i present
Els nens i nenes de 6è han fet de geòlegs. Han estudiat la composició i l'estructura de la Terra. Després han muntat aquesta exposició. Desitgem que us agradi.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)