dijous, 14 d’octubre del 2010

Cicle Superior a les Pistes Universitàries

Aquí teniu les fotos de l’activitat d’atletisme que vam fer a les pistes universitàries

dijous, 3 de juny del 2010

FORUM DE RECERCA 2010

 



banner11


L’alumnat de 5è ha presentat al Forum de recerca de les Corts l’experiència “Observació d’un cor de xai”. 


Per veure el vídeo de la presentació CLICA AQUÍ 

dimecres, 26 de maig del 2010

L'alumnat de 5è visita St. Miquel del Fai

Els nens i nenes de 5è han anat d’excursió a Sant Miquel del Fai, s’ha pogut gaudir d’un gran paisatge amb cascades més grans o més petites, coves, diferents tipus de roques.

dimecres, 19 de maig del 2010

GRAVACIÓ I MUNTATGE D'UN CONTE AMB EL PROGRAMA AUDACITY REALITZAT PER L'ALUMNAT DE 6è

Aquí teniu una petita mostra del treball fet amb els nens i les nenes de 6è, es tracta d'un muntatge a partir de la gravació d'un conte afegint-hi efectes especials de so (soroll de flames i passes dels lladres): mostra-del-conteimagescamfz1hvimagescajcny26

dimarts, 18 de maig del 2010

dimecres, 28 d’abril del 2010

FEM UN CIRCUIT ELÈCTRIC

Aquestes fotos corresponen a la confecció de dos circuits elèctrics senzills. Al segon circuit s’ha col•locat un clip que ha fet la funció d’interruptor. S’ha pogut comprovar que perquè circuli l’electricitat el circuit ha d’estar tancat.

dimarts, 16 de març del 2010

Estudiem els ronyons

L'alumnat de 5è aquests dies hem fet l’observació d’un ronyó de xai. Aquí podreu veure un petit reportatge de fotografies d'unronyó sencer i obert, així com l’alumnat fent el treball corresponent.

dimecres, 24 de febrer del 2010

dijous, 11 de febrer del 2010

Observem un cor de xai



Aquestes fotografies corresponen a l'observació d'un cor de xai. S'hi pot veure el cor amb els pulmons i la tràquea, el cor amb canyetes per veure que l'aurícula i el ventricle del mateix costat estan connectats. Així com, per últim, els ventricles oberts per comprovar que entre ells no hi ha connexió.

dilluns, 8 de febrer del 2010

La Terra: passat i present



Els nens i nenes de 6è han fet de geòlegs. Han estudiat la composició i l'estructura de la Terra. Després han muntat aquesta exposició. Desitgem que us agradi.